Podpora
Vedno dosegljivi.
Zahtevek po podpori sprožite neposredno iz vašega računalnika ali preko aplikacije AnyDesk. Zahtevek po podpori lahko sprožite tudi s poslanim sporočilom na naš elektronski naslov Service Deska.
Teamviewer app
Prenesite najbolj razširjeno aplikacijo TeamViewer ter se hitro in enostavno povežite z našo podporno službo. Po zagonu aplikacije nam sporočite dostopne podatke (ID & PASSWORD).
Pogodbene stranke
Stranke imate v opravilni vrstici, poleg sistemske ure, mini aplikacijo, ki vas neposredno povezuje s podporo službo.
Locirajte ikono zelene pike iz vaše opravilne vrstice in neposredno prožite odpiranje zahtevka po podpori, brez dodatne izgube časa s pripenjanjem posnetkov zaslona in pisanjem elektronske pošte. Z zgolj nekaj kliki lahko naši podporni službi posredujete vse pomembne informacije o vašem stanju.
Service Desk
Naš Service Desk je dosegljiv 24/7 preko elektronske pošte. Svoje sporočilo pošljite na naš elektronski naslov službe za podporo in sporočilo se bo samodejno pretvorilo v zahtevek po podpori. Vsak zahtevek po podpori je samodejno obdelan do stopnje kot jo določajo normativi oz. pogodbene obveznosti.
Spremljanje delovanja
Strankam je na voljo tudi monitoring GRINIT lastnih sistemov. Na povezavi je na voljo statusna stran z jasno, kronološko evidenco. Najavljeni so tudi načrtovani izpadi oziroma motnje v produkciji.