grinit-logo-kugla-876px

MSP specialitete

Izpostavljene odličnosti podjetja GRINIT

V podjetju GRINIT verjamemo, da se moramo osredotočiti na rešitve, ki našim strankam prinašajo dodano vrednost. Da bi pomagali uskladiti poslovne potrebe naših strank z zadanimi IT cilji, GRNIT zagotavlja kopico pomožnih storitev.

Pomožne storitve

Več kot le upravljanje storitev

Racionalizacija tiskanja

Optimizacija tiskanja v praksi pomeni nižanje stroškov samega tiska ter nižanje stroškov vzdrževanja tiskalnikov. Večja kot je flota tiskalnikov, večja je racionalizacija stroškov, kar na letni ravni lahko privede do zavidljivih prihrankov, ki se jih nekatera podjetja ne zavedajo saj ne znajo izvesti realnega TCO obračuna.

GRINIT je specializiran za uvedbo prave racionalizacije tiska, ki vključuje:

  • redukcijo števila naprav oz.
  • nadomestitev z ustreznimi napravami ali
  • uvedbo t.i. tiskalniških otokov
  • uvedbo centralnih politik optimizacije tiskalniških opravil (ČB print & obojestranski print)
  • obračunavanja storitev (najem ali all-inclusive)
  • uvedbo naprednega monitoringa tiskanja, vključno z
  • varnim tiskanjem ter follow-me tiskanjem

GRINIT lahko naroči in konfigurira vso strojno in programsko opremo, če stranka to potrebuje. Naši inženirji so na voljo za dobavo, integracijo in konfiguracijo nove strojne ali programske opreme v skladu z vašimi potrebami. Po začetni namestitvi lahko vaše osebje tudi usposobimo.

Imamo lasten servis s certificiranim osebjem. Sodelujemo z zunanjimi, pooblaščenimi servisni partnerji za vse mogoče blagovne znamke. V imenu stranke prevzemamo breme izvajanja servisnih storitev v celoti; uveljavnjanje garancijskih zahtevkov in izrednih servisnih storitev.

Naročimo in nastavimo lahko večino storitev povezanih z informacijskimi tehnologijami. S tem našim strankam iz malih in srednjih velikih podjetij zagotavljamo enake storitve kot so na voljo velikim korporacijam, po razumni ceni.

Ponujamo tudi različne internetne povezave in dostope – ISP, ki vašemu podjetju zagotavljajo redundanco in hitrost. 

Urejamo tudi integrirane telefonske in podatkovne storitve ter gostujoče rešitve VOIP PBX.

GRINIT je speciliziran za administracijo, upravljanje s storitvami in upravljanje z naročninami oz. licenčninani storitvenih razmerij za podjetja.

Za vas urejamo in vodimo naročniška razmerja za podjetja iz nabora storitev Microsoft 365, Microsoft Azure, Microsoft Entra, Adobe, Acronis,… v celoti.

GRINIT ponuja celovito storitev registracije domenskih imen, ne glede na to ali potrebujete povsem novo domensko ime ali podaljšanje trenutnega domenskega imena. Spremljamo datum poteka veljavnosti in samodejno podaljšamo domeno za vas, da je ne bi nikoli izgubili.

GRINIT sodeluje z nacionalnim registrarjem v okviru njihovega programa za preprodajalce. To pomeni, da je delo s strokovnjaki v naši službi za pomoč uporabnikom udobno, hkrati pa uživate v stabilnosti nacionalnega ponudnika.

Načrtovanje in oblikovanje postavitve opreme sta podobna postopka, ki vključujeta ogleda stanja in izvedbo meritev na terenu. Za določitev ustreznih lokacij WIFI brezžičnih dostopnih točk so potrebni analiza tlorisov stavbe, pregled lokacije in uporaba orodij za pregled signalov. Cilji izdelave dizajna in načrta so zagotavljanje:

  • zahtevane pokritosti (WIFI signala oz. področja zajema slike),
  • hitrost prenosa podatkov za WIFI (in kompresija podatkov za videonadzor),
  • zmogljivost omrežja (in segmnetacija oz. ločevanje prometa),
  • možnost gostovanja tretjim uporabnikom za WIFI
  • kakovost delovanja storitev.

Zbrane podatke obdelamo v posebni programski opremi za dizajniranje tako WIFI brezžičnih omrežij kot videonadzornih sistemov.

Koordinacija

Zakaj je pomembno koordinirati zunanje strokovnjake

Zunanji strokovnjaki se ne želijo ubadati z internimi protokoli neke organizacije. Zato je potrebno dosledno in v skladu z varnostnimi pravilniki, omogočiti nemoten dostop in upravljanje natanko tistega segmenta za katerega je zunanja služba vpoklicana.

Tudi zunanjim strokovnjakom je potrebno natančno delegirati svoja opravila in omejevati ostala področja. Koordinacija prepletajičih se opravil, skrb za varnost in usklajevanje morebitnih izpadov produkcije je stvar vaše obče informatike. 

Zato je pomembno, da se tudi ostalim zunanjih službam, ob upoštevanju vseh varnostnih pravil in postopkov, omogoči nemoteno in učinkovito izvajanje del. Nenazadnje skupek vseh IT akterjev sestavlja celotno sliko IT učinkovitosti.

Vprašanja?
Z veseljem smo vam na voljo.

Pokličite na +386 40 777 107 za pogovor s prodajnim inženirjem.

MSP

Izpostavljene storitve

Želite ostati na tekočem s področja obče informatike in vedeti več?

Naročite se na novice in obvestila. Izpolnite spodnji obrazec.