Upravljanje IT
Managed Service Provider, upravitelj ITK ekosistemov
GRINIT je MSP za mala in srednje velika podjetja. Sledimo filozofiji, ki našim strankam omogoča, da “IT preprosto deluje”. Zaupanje, enostavnost poslovanja ter zagotavljanje storitev ne glede na njihovo kompleksnost so tisto, kar nas loči od množice.
JASNO ENOSTAVNO
3 programi upravljanja IT storitev
Program Popolne Podpore
PPP zagotavlja celovito neomejeno IT podporo po fiksni mesečni ceni za delovne postaje, strežnike in omrežna okolja. Prednosti našega PPP modela vključujejo:
- 24-urno spremljanje stanja in naprav
- Enotna kontaktna točka za vse potrebe IT in upravljanje zunanjih dobaviteljev
- Redno vzdrževanje in upravljanje storitev po delovnem času
- Nameščanje programske in strojne opreme
- Nadgradnje, projekti, posodobitve spletnih strani ipd. brez dodatnih stroškov
- Podpora za Microsoft Office in druge vključene aplikacije
- Filtriranje vsebine spletnih strani, protivirusna programska oprema, programska oprema proti škodljivi programski opremi, gostovanje spletnih strani, e-poštne storitve in filtriranje neželene pošte
- Posrednik za podporo ostalih, zunanjih vendorjev / ponudnikov
Program Napredne Podpore
S tem načrtom lahko presežete preventivno vzdrževanje. Načrtovane ure lahko po lastni presoji uporabite za dodatne IT potrebe, kot npr.:
- upravljanje strojne opreme,
- upravljanje programske opreme
- upravljanje raznih dodatkov, tabličnih računalnikov in IOT naprav
- skb za VOIP komunikacije
- upravljanje in urejanje namiznih aplikacij, odstranjevanje virusov in vohunske programske opreme
- upravljanje VPN in WIFI – brezžičnih omrežij,
- usposabljanje, itd…
Program Osnovne Podpore
POP model vam omogoča, da prilagodljivo načrtujete vzdrževanje svojih naprav, ki ga bo opravljal dodeljeni inženir ob vnaprej določenih terminih vsak mesec. Ta načrt je priporočljiv, če imate samo en strežnik ali do 5 delovnih postaj. Pogostost obiskov lahko prilagodite glede na svoje zahteve.
Načrti se začnejo pri štirih urah dela na mesec.
BREZ SKRITIH STROŠKOV
Zakaj je Program Popolne Podpore popolna kombinacija
GRINIT zagotavlja upravljanje IT storite na vseh področjih. Večina strank lahko svoje IT potrebe v celoti prenese na GRINIT in s tem odpravi potrebo po dragi lastni ekipi za upravljanje IT infrastrukture.
- PPP je najcelovitejši program oskrbe.
- V praksi predstavlja all-inclusive storitve.
- Predstavlja sodoben pristop oskrbe na ključ.
- Je uveljavljen primer obračunavanja storitev.
- Vas ohranja konkurenčne na področju IKT oskrbe.
- Zapolnjuje vrzeli na vseh nivojih infromatike.
- Prelaga na MSP vsa preostala bremena IT oskrbe.
- Izničuje vsakršne skrite stroške.
- Minimira nepredvidljive in izredne stroške.
- Znatno poenostavlja obračunavanje storitev.
- Znatno lajša planiranje IT izdatkov.
Vprašanja? Z veseljem smo vam na voljo.
Pokličite na +386 40 777 107 za pogovor s prodajnim inženirjem.